Новини

Регламент роботи

Затверджено

Рішенням №1 педагогічної ради

від 25.08.2020р.

наказ №15 від 25.08.2020р.

 

Регламент роботи

Винничківського НВК на 2020 -2021 рік з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби

(COVID-19)

 

2020/2021 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в окремій адміністративно-територіальній одиниці, а саме:

1) «зелений», «жовтий» або «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено в звичайному режимі;

2) «червоний» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а отже, освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

Методична база

  1. Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50.
  2. Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (лист МОН України від 05.08.2020 № 1/9-420).
  3. Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. Гриневич, Л. Ільїч, Н. Морзе, В. Прошкін, І. Шемелинець, К. Линьов, Г. Рій]. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. 76 с.
  1. Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією COVID-19, підготовлені спільно з командою фахівців — Національною експертною групою з інфекційного контролю (NEGIC). Ініціатива проєкту належить Людмилі Зубко, голові громадської організації «Житомир, зроби голосніше»
  2. Підвищення кваліфікації в питаннях організації змішаного та дистанційного навчання в умовах карантину:

- вчителя інформатики Сурової О.І.- 27.08.-21.09 (онлайн)

 

  1. Відповідальність за виконання Тимчасових рекомендацій покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти.
  2. Адміністрація закладу освіти,  забезпечує:
  • щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій;
  • проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  • розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
  1. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із записом в журнал.

Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце.

  1. Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку і захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

  1. Керівник закладу освіти забезпечує:
  • організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
  • проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники , антисептичні засоби для обробки рук тощо);
  • обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, зборів трудового колективу );
  • Обладнано санітарну кімнату (кабінет завуча)  необхідними засобами та обладнанням (безконтактний термометр, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту);
  • Забезпечено переформатування розміщення меблів в класах таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання.
  • розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання

респіраторної гігієни та етикету кашлю.

  • Проведено навчання працівників щодо одягання, використання,зняття засобів індивідуального захисту,їх утилізації.

Вимоги щодо організації освітнього процессу

 

«Зелена» зона

 

  1. У закладі освіти є 4 входи та виходи.

Графік підвозу дітей до школи:

8.30год.- підвіз дітей з с.Гончари (вхід №1)

8.45 год.-підвіз дітей з с. Соснівка та с.Дмитровичі (вхід №2)

8.30 до8.55 год. прихід дітей з с. Виннички через вхід з спортзалу (вхід №3) – початкові класи

                                                                                           (вхід №4) – 5 – 9 класи

У даному закладі освіти кількість учнів по класах не перевищує 20.

  Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Зв’язок з батьками здійснювати через будь - які засоби зв’язку.

Заклад освіти пропонує батькам учнів із хронічними хворобами (легеневими, розладами імунної системи, захворюванням на цукровий діабет тощо) продовжити навчання за більш безпечними для них формами навчання (дистанційно).

  1. Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу (кабінет завуча), черговий адміністратор інформує батьків, медпрацівника ФАПУ,  відділ освіти молоді та спорту, та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.

В разі потреби медпрацівник викликає швидку медичну допомогу.

Технічний працівник дезінфікує приміщення.

Дітей класу в якому виявлено таку дитину ізолюють (припиняється рух по школі).

Діти класу де виявили дитину із симптомами, переходять на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень. Якщо тест не підтверджує COVID – 19, діти повертаються на навчання.

Якщо тест підтверджує COVID – 19, діти переходять на дистанційне навчання на два тижні.

  1. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.
  2. На вході до всіх приміщень закладу організовано місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця дня обробки рук позначені яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо)
  3. 10. Розклад дзвінків для початкової школи

1 клас                                                         2 - 4 класи

1 ий  9. 00 – 9. 35                                     9 .00 –  9 .40

2 ий  9. 45 – 10. 20                                   9. 50 – 10.30

3 ій  10.35 – 11 .10                                   10.50 - 11.30

4 ий 11 .20 – 11 .55                                  11.40- 12.20

5 ий 12. 05 – 12.40            12.30 – 13.10

6 ий            13.20 – 14.00

Розклад дзвінків для 5-9 класів                 

1 ий  9. 00 – 9 .45                        

2 ий  10 .00 – 10. 45

3 ій  11. 00 – 11. 45            

4 ий 12. 05 – 12. 50                           

5 ий 13.00 – 13 .45                            

6 ий 13 .55 – 14. 40            

7 ий 14. 50 – 15 .35                             

                            

  1. 11. По можливості проводитимуться на відкритому повітрі  наступні уроки:природознавство, образотворче мистецтво,фізична культура,я досліджую світ, трудове навчання, основи здоров'я , музичне мистецтво (вересень, жовтень).

Решта всі заняття проводитимуться в одному кабінеті.

  1. 12. У санітарних кімнатах є в наявностірідке мило, антисептичні засоби для рук та паперові рушники.Використання багаторазових рушників заборонено.
  2. 13. Після проведення занять у кінці робочого дня необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння, перил, тощо).
  3. 14. Після кожного навчального заняття учитель, який закінчив урок проводить провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.
  4. 15. На першому та другому поверхах закладу розміщеніурни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою«ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».
  5. Зроблено розмітку біля входу та по коридорах  щодо дотримання дистанції
  6. Розроблено та затверджено рішенням педагогічної ради тимчасовий порядок організації освітнього процесу в даному закладі в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби.

Вимоги до організації харчування

18.Графік харчування здобувачів освіти:

1-4 класи- 10.20-10.40 5-9 класи – 10.45 – 11.00

Площа їдальні становить-65 кв.м

Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

  1. 19. При організації харчування відстань між столами становитиме не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
  2. 20. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
  3. 21. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
  4. 22. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, буде забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.
  5. 23. При організації харчування буде забезпечено умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники  для рук. антисептичні засоби для обробки рук, тощо.)
  6. 24. З працівниками харчоблоку буде проведено навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечено контроль за виконанням цих вимог.

 

«Жовта» зона

Виконуються всі вимоги «Зеленої» зони і враховуються наступні обмеження:

  • забороняється проводити  виховні заходи у закритих приміщеннях;
  • забороняється  проведення екскурсій;

«Помаранчева» зона

Виконуються всі вимоги «Зеленої та Помаранчевої» зон і враховуються наступні обмеження:

  • щоб мінімізувати безпосередній фізичний контакт між учнями, кількість комунікаційних вправ буде зменшено, як наприклад, ранкове коло.
  • з урахуванням епідеміологічної ситуації, згідно рекомендацій МОН та рішення педагогічної ради, може бути змінено терміни канікул, початку і завершення семестрів.
  • за можливості проводитимуться уроки на свіжому повітрі з окремих навчальних предметів: ЯДС, Я у світі, природознавство,  уроки фізичної культури, уроки музичного  та образотворчого мистецтва, трудового навчання, вивчення окремих тем з біології, географії,  фізики, української та зарубіжної літератур, християнської етики, історії;

«Червона» зона

Навчання учасників освітнього процесу проводиться дистанційно  на освітніх платформах  «Zoom»  і  «Google Classroom».

 

Режим роботи

 

Структура 2020-2021 навчального року.

 

  • На основі листа  Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2020 р. № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» та Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ”, робочих  навчальних  планів на 2020/2021 навчальний рік.
  • Рекомендації  МОН щодо старту 2020-2021 н. р. «Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної  ситуації»
  • Лист ДОН ЛОДА від 01.09.2020 № 21-1902/0/20 « Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році»

 

  1. Початок та закінчення навчального року.

Заняття проводяться за  гнучкою структурою,  семестровою системою у яку впродовж навчального року відповідно до епідемічної ситуації вноситимуться зміни:

Відповідно до статті 10 Закону України «Про загальну середню освіту»    2020/2021  навчальний рік розпочинається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня. 

 

  1. Поділ на семестри

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

  • І семестр - з 1 вересня по 30 грудня 2020р.;
  • ІІ семестр - з 11 січня по  31  травня 2021 р.

 

  1. Орієнтовні канікули.

Відповідно до статті 10 Закону України "Про загальну середню освіту" структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів без врахування днів, коли діти припиняли навчання з незалежних від них причин (карантин, температурний режим тощо).

Рекомендовані терміни проведення канікул:

  • Осінні – з 28 жовтня по 01  листопада  2020 року,
  • Зимові – з 30 грудня 2020 року по 10 січня 2021 року,
  • Весняні – з 24 березня  по 28 березня  2021 року.
  1. Проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9 класів (орієнтовно)

 

- в 4-х класах: 11.05.2021 – 20.05.2021;

- у 9-х класах: 01.06.2021 – 11.06.2021;

 

  1. Робота в «зеленій зоні» епідемічної небезпеки

Школа працює за п’ятиденним робочим тижнем, в одну зміну

Початок занять о 9.00 год. -1-9 класи        

 

Встановити такий розпорядок робочого дня:

        –  закінчення навчальних занять -  15 год  35 хв  

– для педпрацівників за 10-15 хв до початку уроку;

– для чергових педпрацівників  - 08.30 – 15.45 год.;

– для чергових техпрацівників – 8.00 – 17.00год.;

 

Вимоги до транспорту, який перевозить дітей за

працівників до закладу освіти

 

 Організатор - перевізник. який здійснює перевезення дітей та працівників до закладу освіти забезпечує:

  • проведення дезінфекційних заходів у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміні;
  • водіїв засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 1 особу), антисептичний засіб для обробки рук;
  • проведення навчання з питань використання та утилізації засобів індивідуального захисту;
  • щоденний контроль за станом здоров'я водіїв та проведення температурного скринінгу до початку робочої зміни;
  • не допуск до роботи осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С;
  • вхід до салону автотранспорту при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски);
  • перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння.

Вітаємо Вас на офіційному сайті НВК с. Виннички